lördag 9 april 2011

Lite nya grejjer

Jag har verkligen saknat en midjeväska att ha när jag är ute och åker. Någonstans att ha mobilen, ta med sig vätska och lite extra energi när jag behöver det. Kanske kan kameran också få plats så jag kan ta lite schysstare bilder?

Den här midjeväskan beställde jag från enklaresport.se och man har den på ryggen så att den inte är i vägen när man åker i djup ställning. Midjeväskan var inte i lager och de var så schyssta att de ringde och berättade det för mig och undrade om jag ville ha en annan väska eller om jag kunde vänta i 4-5 dagar. Jag väntar gärna.

Vidare beställde jag också en ringklocka att ha på fingret när jag är ute. Att hojta på folk som är i vägen känns inte rätt, så det blir nog bättre att plinga så de vet att det kommer något åkande :)



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar